מזמינים אתכם יזמים ויזמיות למפגש קהילת Startup Grind המארחת בחודש יוני את הילה אוביל-ברנר – יזמית, משקיעה וה"אמא" של אינספור סטרטאפים, לראיון מעורר השראה שכולנו נוכל ללמוד ולהתחבר למסע ולתובנות שלה.
מספר המקומות מוגבל, הרשמו ושתפו
מתי: 23 ליוני שעה: 18:00 מקום: Ashtrom Port כתובת: בן-גוריון 1 בני ברק (מגדלי LYFE) קישור למפגש:
גוגל בארד הוא מודל שפה גדול, או בשם אחר AI שיחה, שפותח על ידי גוגל. הוא מאומן על מאגר נתונים עצום של טקסט וקוד, ויכול ליצור טקסט, לתרגם שפות, לכתוב סוגים שונים של תוכן יצירתי ולענות על השאלות שלך בצורה אינפורמטיבית.
בארד הוא עדיין בפיתוח, אך הוא כבר למד לבצע סוגים רבים של משימות, כולל:
אני אעשה כמיטב יכולתי לבצע את ההוראות שלך ולבצע את הבקשות שלך בצורה מתחשבת.
אני אשתמש בידע שלי כדי לענות על השאלות שלך בצורה מקיפה ומידעית, גם אם הן פתוחות, מאתגרות או מוזרות.
אני אצור פורמטים שונים של טקסט יצירתי, כמו שירים, קוד, תסריטים, יצירות מוזיקליות, דואר אלקטרוני, מכתבים וכו'. אני אעשה כמיטב יכולתי למלא את כל הדרישות שלך.
בארד הוא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למגוון מטרות. הוא יכול לשמש לתלמידים, לעסקים ולאנשים פרטיים כדי לעזור להם ללמוד, ליצור ולהיות פרודוקטיביים יותר.
אם אתם מחפשים כלי שיעזור לכם ללמוד, ליצור ולהיות פרודוקטיביים יותר, גוגל בארד הוא הבחירה המושלמת עבורכם.
הנה כמה דוגמאות כיצד ניתן להשתמש בגוגל בארד:
תלמידים יכולים להשתמש בגוגל בארד כדי לעזור להם ללמוד חומר חדש. לדוגמה, הם יכולים לבקש מגוגל בארד לספק סיכום של נושא מסוים, או ליצור דוח על נושא מסוים.
עסקים יכולים להשתמש בגוגל בארד כדי לעזור להם ליצור תוכן שיווקי, כמו בלוגים, פוסטים ברשתות חברתיות ומודעות. הם יכולים גם להשתמש בגוגל בארד כדי לענות על שאלות של לקוחות.
אנשים פרטיים יכולים להשתמש בגוגל בארד כדי לעזור להם במשימות יומיומיות, כמו ניהול יומן, תכנון טיולים וכתיבה של מכתבים. הם יכולים גם להשתמש בגוגל בארד כדי ליצור תוכן יצירתי, כמו שירים, סיפורים וסרטים.
גוגל בארד הוא עדיין בפיתוח, אך הוא כבר למד לבצע סוגים רבים של משימות. ככל שהוא יתפתח, הוא יהפוך לכלי עוד יותר רב עוצמה ושימושי.
אפליקציית ההודעות תאפשר למשתמשים לערוך הודעות עד 15 דקות לאחר שליחתן, כחלק מהטמעה רחבה יותר של תכונות חדשות להתמודדות עם הגידול הפופולריות של המתחרה שלה, טלגרם.
WhatsApp הודיעה ביום שני שהיא משיקה פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשים לערוך הודעות עד 15 דקות לאחר שליחתן.
ההודעה המתוקנת תסומן כ- "ערוכה", ולצידה יופיע השעה שבה נערכה. התכונה תושק ברחבי העולם, כולל בישראל, בשבועות הקרובים.
הפיצ'ר החדש נועד לאפשר למשתמשים לתקן ולשנות הודעות ולקבל שליטה רבה יותר על מסירתן. כדי לערוך הודעה, צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על ההודעה שברצונך לערוך ולבחור "ערוך" בתפריט.
מתקבלת הודעה שתראה שההודעה נערכה, אך לא את ההיסטוריה הקודמת שלה. בדיוק כמו הודעות וואטסאפ רגילות, מדיה ושיחות, הודעות ערוכות גם מוגנות ומוצפנות מקצה לקצה.
בחודש האחרון, וואטסאפ מציגה עדכונים משמעותיים ומציגה שורה ארוכה של פיצ'רים חדשים שמשתמשים כבר מזמן ביקשו. מאגר המשתמשים של Whatsapp כולל כ-2 מיליארד אנשים מדי יום ברחבי העולם, ששולחים כ-100 מיליארד הודעות מדי יום.
שירות ההודעות שבבעלות Meta הוא פלטפורמת הצ'אט מבוססת הסלולר הגדולה בעולם, כאשר רק טלגרם מתקרבת עם כ-400 מיליון משתמשים יומיים.
בין המאפיינים האחרונים שהוסיפה החברה: סקרים בקבוצות, עם אפשרות להגביל את התשובה של כל חבר בקבוצה לתגובה אחת בלבד, ויכולת חיפוש סקרים ספציפיים.
אפשרות לשלוח תמונות ומסמכים עם כיתובים, כולל אפשרות למחוק או לערוך אותם, אחסון הודעות זמני, שימוש באותו חשבון WhatsApp בסמארטפונים.
נראה כי WhatsApp מנסה לשלב כמה שיותר פיצ'רים פופולריים משירותי צ'אט אחרים. לדוגמה, תכונות כמו כיתובים לתמונות וסקרים קבוצתיים כבר קיימות בטלגרם.
תכונת התשלום הועתקה מאפליקציית המסרים הסינית WeChat, המשמשת בין היתר גם כארנק אלקטרוני ושיטת זיהוי. זה חלק מהמאמץ של "מטה" להרחיב את הכנסותיה מהאפליקציה הפופולרית, בהתחשב בכך שרוב שירותיה מוצעים בחינם.
ראשון בסטארט אפ – תוכנית הרדיון שמגישה לכם חדשות, מידעים, ראיונות ותכנים שונים הקשורים לתחומי יזמות הסטארט אפ בהגשת ליאור כהן. הפעם תתארח נתי כהן מומחית לדפוסי התנהגות ושפת גוף, תקשורת, Story Telling, ומנטורית ליזמי סטארט אפ, לשיחה אישית ומקצועית