שעון נוכחות ודיווח שעות

דירוג

טעויות נפוצות בחישוב שכר גלובלי

במקומות עבודה רבים בישראל, בארגונים מכל המגזרים ובכל הענפים השונים, נהוג הסדר שכר גלובלי. לרוב, מדובר בהסדר נחשק ועובדים רבים מעוניינים בו. עם זאת, ישנן כמה טעויות נפוצות הנעשות לעתים קרובות בחישוב השכר והתנהלות בלתי תקינה שעשויה לגרור אחריה השלכות קשות על מוניטין הארגון ומובן שגם קנסות וסנקציות הקבועים בחוק.

מקדימים רפואה למכה

בנוסף לכך, טעויות אלו פוגעות הן במעסיק והן בעובד במקביל, ועל כן חשוב שניתן עליהן את הדעת ונקדים רפואה למכה. כיצד? ובכן, על מנת לקדם מנהל תקין יותר בארגון שלך ולמנוע סיבוכים מיותרים, אספנו כמה מהטעויות הנפוצות ביותר בחישוב שכר עובד גלובלי – ונוכל גם להציג בפניך פתרון מתקדם ויעיל שיסייע לך להתמודד עמן באופן האידאלי.

חוק דיווח נוכחות

על פי תיקון 24 לחוק הגנת השכר התשי"ח-1958, המעסיק מחויב לנהל פנקס שכר בו מפורטות שעות העבודה של העובד, ללא קשר אם שכרו שעתי או גלובלי. הפרת חובה זו מהווה עבירה פלילית שגוררת אחריה קנסות כבדים. בכל תובענה של העובד כלפיך אודות אי תשלום שעות נוספות חובת ההוכחה תהיה עליך וללא מעקב מסודר, יהיה קשה מאוד לעשות זאת.

להמשך קריאה באתר "זמן אמת" >> לחץ כאן

לחיי שיתופי פעולה רבים !

דירוג

ברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לחברת CTV , על יום עיון וכנס מעשיר ומעורר השראה.

כן ירבו שיתופי הפעולה בין החברות, שנמשיך לגדול ולצמוח יחדיו, לפרויקטים נוספים משותפים ורבים !

האדם תמיד חייב להיות חופשי ברוחו 

רוברט היינלין

כדאי לזכור היטב את הקוד הסודי לכרטיס האשראי

דירוג

גם לישראל, אמנם באיחור אופנתי, הגיע חוק הנהוג כבר בכל העולם, תשלום בכל עסקת אשראי
בסיפוק קוד סודי.

מחודש ינואר 2020 , קובע החוק, עסק שלא יסלוק אשראי מלקוח בתקן החדש, עלול לשאת בהוצאות
ובתוצאות, עד סוף 2023, כל המשק צפוי לעבוד בשיטה הזו.

אין יותר רק "לגהץ" אשראי, אלא גיהוץ + קוד סודי חובה!

עסקים שלא יישמו את החוק, צפויים להיחשף לקנסות בהאשמות של הונאה או שימוש לרעה.

איך קוראים לילד? – תזכרו את השם, תקן EMV .
EMV הינו תקן אבטחה בינלאומי , ע"י צ'יפ הנמצא על גבי כרטיס האשראי.

צריך לזכור ולתת את הדגש שהמהלך עצמו כמובן נועד להגן על הצרכנים!
מדובר באופן סליקה מאובטח ברמה גבוהה יותר וצפוי להוריד משמעותית את הונאות כרטיסי האשראי
הנפוצים כל כך כיום.

הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

הסופרמרקט של העסקים

דירוג

הבשורה החדשה מבית שופרסל כבר כאן, ולא כולנו מודעים לה.

cash&carry הוא סופרמרקט סיטונאי הפתוח לכל עוסק מורשה, כן כן, גם אם אתם לא מכולת או מיני-מרקט, ניתן להירשם למועדון העסקים של שופרסל בכתובת > https://b2b.shufersal.co.il/pages/HomePage.aspx, ולהנות מחווית קניה משתלמת!

מגוון מוצרים כמו חיתולים, דרך חומרי ניקוי, ועד מוצרי מזון ומשקאות – והכול בקופסאות ולא כפריטים בודדים. 

כרגע ישנם 2 סניפים, בבאר יעקב, והשני ממוקם בחיפה.

לקריאה נוספת > https://www.poenta.co.il/article/shufersal-carry-cash