ניב קאופמן, מייסד הקהילה הווירטואלית, front-team, מדבר עם חגי אנסון ושלומי דהן בפודקסט workplus לעסקים.
על ההבדלים והדמיון בין קהילות וירטואליות וקהילות מתחמי עסקים.
על ההבדלים והדמיון בין קהילות וירטואליות וקהילות מתחמי עסקים.
Alex Lyhovez, VP Marketing for Yozmatech and director of many Israeli high tech communities, sees international teams as a key to business growth. Having grown international operations and currently managing international software developers and creatives, he understands the ways to best optimize an international workforce. But when do you know it's right for you? And how do you manage teams of diverse people over many time zones? Alex sat down with me to answer these questions and many more.
Listen here: Jordan Kastrinsky – https://www.linkedin.com/in/jordan-kastrinsky-9b8b2370/ Alex Lyhovez – https://www.linkedin.com/in/alex-lyhovez-mba/
Join our community: Front Team website – https://www.front-team.com Our telegram channel – https://t.me/front_team
המנוי שלך הושעה
(לוגו של סלקום)
החשבונית שלך מקוונת
היי ,
אנו מודיעים לך בכתב כי ההסדר האחרון של החשבונית שלך מאי 2021 נכשל.
אנו מזמינים אתכם להסתגל במהירות כדי למנוע הגבלה או עצירה של הקו.
תוכל להתאים את החשבונית שלך בסעיף:
• החשבונית שלי
הערה: אם זה לא נפתר תוך 12 השעות הקרובות, אנו נאלץ לבטל את המנוי שלך ללא הגבלת זמן.
תודה על שיתוף הפעולה בעניין זה.
שימו לב לעברית מתורגמת.
הלינק "החשבונית שלי" מפנה ל – https://ecellisa.blogspot.com/?m=0
ומנתבת ל- https://ecellcomil.is-a-financialadvisor.com/o
אין תעודת אבטחה.
מדובר כנראה על סקריפט PHP שאוסף פרטים על המשתמש (פישינג).
מייל שולח:
איך מגיעים לעבוד עם Tier1 ומפיצים בעולמות הרכב, פיצ'ים של סטארטאפים.
נלמד מחברות בוגרות איך הם הצליחו לגדול ולעבוד עם השחקנים הגדולים.
קמפיין יום ירושלים האיראני, המוכר גם בכינויו יום OpJerusalem או AlQudsDay, מתקיים מדי שנה ביום שישי האחרון של חודש הרמדאן, מציין את הזדהות העם האיראני עם המאבק הפלסטיני ומתאפיין בהפגנות ברחבי איראן והרשות הפלסטינית, כמו גם בפעילות התקפית אנטי ישראלית במרחב הסייבר. בשנים עברו, התמקדו התקיפות בהשחתת אתרים, בנוסף ניסיונות לייצר נזק משמעותי ברשתות מידע ארגוניות.
מטרות הקמפיין: יצירת הד תקשורתי וקידום אג'נדה אנטי ישראלית, זריעת פחד בקרב הציבור הישראלי, באמצעים כגון מניעת אספקת שירותים אינטרנטיים, חשיפת מידע אישי, השחתת אתרים, פגיעה באמון הציבור ועוד. שיטות פעולה רווחות באירועים מסוג זה הם: התקפות מניעת שירות (DDoS), חדירה למאגרי נתונים והדלפת מידע, נוזקות כופרה (Ransomware), השחתת אתרי אינטרנט, פריצה לשרתי ארגונים וחברות ועוד.