מספר המחשבים שנמכרו ברבעון השלישי עמד על 206 אלף – מחצית מהמכירות בשיא המגיפה; המותג המוביל – לנובו.
שוק המחשבים הישראלי מעולם לא היה עצום בהיקף המכירות שלו. אך נתוני המכירות של הרבעון השלישי מראים שגם הגידול ברכישות המחשבים בשנתיים האחרונות בחסות הקורונה בעיקר מעידים שזה נגמר. אם בשיא הקורונה – הרבעון האחרון של 2020 והראשון של 2021 – הצליחו חברות המחשבים למכור בין 420 ל-435 אלף יחידות (ניידים ונייחים, לפרטיים וארגונים) לעומת ממוצע של כ-220 אלף יחידות ברבעון רגיל. ברבעון השלישי של 2021 המספר ירד ל-206 אלף יחידות כך לפי נתוני IDC.