תפעול וניטור שרתים באופן רציף

דירוג

שאל אותנו לגביי פתרונות RMM של ATERA למערכות בארגון שלך:

  1. מערכת RMM – מחיר לפי תחנה, עלות פר שרת – חבילה של עד 100 התקנים (שרת +תחנה) מחיר פיקס.
  • התקנת service pack  של מייקרוסופט על השרתים
  • תיקון אוטומטי ואוטונומי של תקלות במערכת ההפעלה .
  • שירות בדיקה והתקנה של עדכוני מערכת – management patch 
  • פתרון אקטיבי של תקלות שנבעו מהתקנת עדכוני תוכנה לא תקינים
  • שרות אתחול לשרתים לפי תזמון .
  • תוכנת השתלטות מרחוק.
  • המלצה ומתן מידע לפתרון התקלות .
  • פתרון תקלות אקטיבי בשרתים ע"י מהנדסי מערכת ושירותי מומחה .- פתרון תקלות ב directory active 
  • בדיקות exchange
  • פעולות תפעול  exchange יזומות כגון defragmentation
  • בדיקות ושיפור ביצועי מעקב .

RMM Software
that doesn't suck!

מגנים על הארגון שלך!

דירוג

מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.

שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:

  1. הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
  • ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
  • ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS  מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
  • השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
  • במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only  כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
  1. מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
  • הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
  • תרגילי פישינג ממוקדים + ניתוח תוצאות.
  • שליחת סרטונים להגברת המודעות לכלל העובדים.

דרוש מנהל תמיכה טכנית

דירוג

תפוצת טכנאים:

לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית.
משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות.
ניהול שרתים ומערכות WEB.
דרישות:
– רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח.
– התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
– אנגלית ברמה גבוהה
ידע דרוש:

  • הכרות טובה עם מערכת WordPress
    – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)

– היכרות עם cPanel, WHM
נא לשלוח קורות חיים ל info@simplify.co.il

דרושים טכנאי PC ורשתות ללקוח באשקלון

דירוג

תפוצת טכנאים 21/03/2021

ללקוח שלנו הממוקם באשקלון, דרןש טכנאי PC ורשתות, לעבודה מאתגרת, להשתלבות בצוות טכנאים קיים. 9 ש"ע ביום, א-ה לתקופה של חודש.

עם אופציה להארכה.

עדיפות לפרילנסר, חשבוניות \ קבלות.

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il


תודה.

דרוש טכנאי PC ותומך Help Desk

דירוג

תפוצת טכנאים: ללקוח גדול שלנו הממוקם בחולון, דרושים טכנאי pc ורשתות.

לתפקיד של help desk, ותמיכה טכנית.

להשתלבות בצוות תומכים קיים. ל2-3 ימים בשבוע, לטווח ארוך.

לפרטים נוספים: 03-3752888

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il