הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

אני במשרד… בים!

דירוג

חללי העבודה המשותפים כבר חלק אינטגרלי מאיתנו, היזמים, בעלי העסקים, ובעלי רוח החופש!

ביצ'האב מספק פתרון אידיאלי לחיי "גם וגם": גם הנוחות והפרודוקטיביות של המשרד וגם היופי והשלווה של הים והטבע, גם תרבות חדשה וגם תחושה של בית; גם ווייב של סיני וגם חיבור לאקוסיסטם גלובאלי איכותי ומשפחתי.

ממוקם במעגנת הדייג הציורית של ג'יסר א זרקא (50 דקות מתל אביב, 35 דקות מחיפה), בין עמודי אבן משובצים בצדפות ותחת סככת כפות תמרים, ומספק סטנדרט "עירוני" לצורכי עבודה, יצירה וחשיבה על חוף ים בתולי, צעדים ספורים מהמים.

בלי קירות, בלי חדרים סגורים ובלי מכונת אספרסו; המתחם מציע שולחנות עבודה ידידותיים לעבודה עם לפטופ, כסאות משרדיים, לוחות לבנים, אינטרנט, שקעי חשמל, קפה שחור שמתבשל על הגז (או תה צמחים), צל ובריזה ים תיכונית, מקלחת מרעננת, אוכל מהמטבח המקומי, מזרוני יוגה, ערסלים, מרחבים להליכה, ריצה ולשיחות טלפון.

מעניק הזדמנות לניתוק מהסחות הדעת ומהדחיפויות של "העיר הגדולה", מעודד תהליכי חשיבה יצירתית, מיקוד במטרות העסקיות ופיצוח אתגרים, ברגליים יחפות ובחברה טובה של אנשים מדהימים שמקדמים רעיונות מדהימים.

לעיון נוסף > https://www.spacenter.co.il/space/beach-hub/