הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

הסופרמרקט של העסקים

דירוג

הבשורה החדשה מבית שופרסל כבר כאן, ולא כולנו מודעים לה.

cash&carry הוא סופרמרקט סיטונאי הפתוח לכל עוסק מורשה, כן כן, גם אם אתם לא מכולת או מיני-מרקט, ניתן להירשם למועדון העסקים של שופרסל בכתובת > https://b2b.shufersal.co.il/pages/HomePage.aspx, ולהנות מחווית קניה משתלמת!

מגוון מוצרים כמו חיתולים, דרך חומרי ניקוי, ועד מוצרי מזון ומשקאות – והכול בקופסאות ולא כפריטים בודדים. 

כרגע ישנם 2 סניפים, בבאר יעקב, והשני ממוקם בחיפה.

לקריאה נוספת > https://www.poenta.co.il/article/shufersal-carry-cash