מגנים על הארגון שלך!

דירוג

מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.

שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:

  1. הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
  • ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
  • ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS  מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
  • השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
  • במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only  כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
  1. מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
  • הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
  • תרגילי פישינג ממוקדים + ניתוח תוצאות.
  • שליחת סרטונים להגברת המודעות לכלל העובדים.

לחיי שיתופי פעולה רבים !

דירוג

ברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לחברת CTV , על יום עיון וכנס מעשיר ומעורר השראה.

כן ירבו שיתופי הפעולה בין החברות, שנמשיך לגדול ולצמוח יחדיו, לפרויקטים נוספים משותפים ורבים !

האדם תמיד חייב להיות חופשי ברוחו 

רוברט היינלין

הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

אני במשרד… בים!

דירוג

חללי העבודה המשותפים כבר חלק אינטגרלי מאיתנו, היזמים, בעלי העסקים, ובעלי רוח החופש!

ביצ'האב מספק פתרון אידיאלי לחיי "גם וגם": גם הנוחות והפרודוקטיביות של המשרד וגם היופי והשלווה של הים והטבע, גם תרבות חדשה וגם תחושה של בית; גם ווייב של סיני וגם חיבור לאקוסיסטם גלובאלי איכותי ומשפחתי.

ממוקם במעגנת הדייג הציורית של ג'יסר א זרקא (50 דקות מתל אביב, 35 דקות מחיפה), בין עמודי אבן משובצים בצדפות ותחת סככת כפות תמרים, ומספק סטנדרט "עירוני" לצורכי עבודה, יצירה וחשיבה על חוף ים בתולי, צעדים ספורים מהמים.

בלי קירות, בלי חדרים סגורים ובלי מכונת אספרסו; המתחם מציע שולחנות עבודה ידידותיים לעבודה עם לפטופ, כסאות משרדיים, לוחות לבנים, אינטרנט, שקעי חשמל, קפה שחור שמתבשל על הגז (או תה צמחים), צל ובריזה ים תיכונית, מקלחת מרעננת, אוכל מהמטבח המקומי, מזרוני יוגה, ערסלים, מרחבים להליכה, ריצה ולשיחות טלפון.

מעניק הזדמנות לניתוק מהסחות הדעת ומהדחיפויות של "העיר הגדולה", מעודד תהליכי חשיבה יצירתית, מיקוד במטרות העסקיות ופיצוח אתגרים, ברגליים יחפות ובחברה טובה של אנשים מדהימים שמקדמים רעיונות מדהימים.

לעיון נוסף > https://www.spacenter.co.il/space/beach-hub/

NAPS2 לא עוד סתם סורק…

דירוג

התוכנה שתציל את המצב

לא מעט נתקלנו במצבים, שמשתמשים מתקשים לבצע פעולת סריקה פשוטה,

זאת כנראה בגלל תוכנות ודרייברים פחות ידידותיים, ישנו כלי מאוד ידידותי בשם NAPS או "לא סתם סורק", שיוכל לסייע למשתמש לסרוק מסמכים, לשמור בכל מיני פורמטים, בין היכולות של התוכנה תוכלו למצוא:

  • שמירה ל-PDF
  • עריכה
  • מיזוג דפים

ועוד פיצ'רים נחמדים, הכל בחינם ובעברית.

מהיכן מורידים?

לחצו כאן

או היכנסו לאתר הרשמי > https://www.naps2.com

לא עוד סתם סורק – הבחירה החינמית והידידותית שלנו

דרוש מנהל תמיכה טכנית

דירוג

תפוצת טכנאים:

לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית.
משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות.
ניהול שרתים ומערכות WEB.
דרישות:
– רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח.
– התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
– אנגלית ברמה גבוהה
ידע דרוש:

  • הכרות טובה עם מערכת WordPress
    – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)

– היכרות עם cPanel, WHM
נא לשלוח קורות חיים ל info@simplify.co.il

דרושים טכנאי PC ורשתות ללקוח באשקלון

דירוג

תפוצת טכנאים 21/03/2021

ללקוח שלנו הממוקם באשקלון, דרןש טכנאי PC ורשתות, לעבודה מאתגרת, להשתלבות בצוות טכנאים קיים. 9 ש"ע ביום, א-ה לתקופה של חודש.

עם אופציה להארכה.

עדיפות לפרילנסר, חשבוניות \ קבלות.

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il


תודה.