הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

דרוש מנהל תמיכה טכנית

דירוג

תפוצת טכנאים:

לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית.
משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות.
ניהול שרתים ומערכות WEB.
דרישות:
– רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח.
– התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
– אנגלית ברמה גבוהה
ידע דרוש:

  • הכרות טובה עם מערכת WordPress
    – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)

– היכרות עם cPanel, WHM
נא לשלוח קורות חיים ל info@simplify.co.il

דרושים טכנאי PC ורשתות ללקוח באשקלון

דירוג

תפוצת טכנאים 21/03/2021

ללקוח שלנו הממוקם באשקלון, דרןש טכנאי PC ורשתות, לעבודה מאתגרת, להשתלבות בצוות טכנאים קיים. 9 ש"ע ביום, א-ה לתקופה של חודש.

עם אופציה להארכה.

עדיפות לפרילנסר, חשבוניות \ קבלות.

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il


תודה.

דרוש טכנאי PC ותומך Help Desk

דירוג

תפוצת טכנאים: ללקוח גדול שלנו הממוקם בחולון, דרושים טכנאי pc ורשתות.

לתפקיד של help desk, ותמיכה טכנית.

להשתלבות בצוות תומכים קיים. ל2-3 ימים בשבוע, לטווח ארוך.

לפרטים נוספים: 03-3752888

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il