מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.
שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:
הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.
צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.
כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.
לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.
לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית. משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות. במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות. ניהול שרתים ומערכות WEB. דרישות: – רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח. – התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה – אנגלית ברמה גבוהה ידע דרוש:
הכרות טובה עם מערכת WordPress – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)