חומר למחשבה – להעריך את השירות

דירוג

גברת רצתה לקנות עוגה, היא התקשרה לשף קונדיטור
אבל מצאה את המחיר קצת יקר, היא אמרה
בבוטות: "אני רוצה לקנות את העוגה שלך, אבל אני חושבת
שהמחיר מאוד יקר".

השף קונדיטור היה קצת המום, אבל ענה: "כמה לדעתך עליי לקחת?"
הגברת ענתה: "קמח, סוכר, ביצים, חלב, שמרים, חלב מרוכז, מרגרינה,
חמאה… אז בערך 70 שקל" והוא אמר לה שאין בעיה ומחר זה אצלה.

הלקוחה הייתה מאוד מרוצה מעצמה וסיפרה לכל
חבריה את הסיפור הזה ועל העסקה המופלאה
שעשתה! למחרת היא קיבלה קופסא מהממת,
היא פתחה את הקופסא ובתוכה היו המרכיבים, הקמח,
הסוכר, הביצים, החלב וכ"ו. היא הייתה בהלם! התרגזה,
והתקשרה אליו שוב! "איך יכולת לעשות לי את זה?
הזמנתי עוגה ושלחת לי קופסא עם המרכיבים בלבד!"

השף קונדיטור ענה בשלווה:
"גברת, קיבלת בדיוק את מה ששילמת עליו, אם את
חושבת שמשהו חסר, את צריכה לשלם.

מוסר השכל:
כשאתה קונה עוגה, קינוח, שירותי צילום, מחשוב, או משהו
אחר, בעבודת יד, מאיש מקצוע או שירות כלשהו, אתה לא
קונה רק מרכיבים.
אתה גם צריך לקנות את הזמן, את המאמץ, את ההשקעה,
את הלימודים וההשכלה, אהבה, מסירות, לילות ללא שינה,
מחשבות לארגון וסדר, כאבי גב, ורגליים, ציוד, דלק, ועוד.

תעריכו אנשי שירות. ותכבדו את האחר !

מחשבון הסייבר

דירוג

המחשבון שיגלה לכם כמה הארגון שלכם מוגן מפני תקיפת סייבר.

במערך הסייבר הלאומי פיתחנו מחשבון סייבר ייחודי המאפשר לכל ארגון בישראל לבדוק את רמת הגנת

הסייבר בארגונו ואת עמידתו בתקנים מקומיים ובין-לאומיים בצורה אנונימית, דינמית ופשוטה. המערכת שהושקה לציבור,

מנגישה לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים במשק כלים לאומיים מתקדמים לניהול סיכוני סייבר ללא עלות. השבוע אף הכריז ארגון ISC)²),

ארגון הגג של ההסמכות המובילות בעולם בתחום הסייבר, כי בפרסים השנתיים להישגים יוצאי דופן בתחום הסייבר, בקטגוריית ממשל,

זכה השנה יזם המערכת, יובל שגב, ראש מרכז מתודולוגיה ובדיקות חוסן במערך הסייבר לאומי.       

>> להמשך קריאה באתר מערך הסייבר.

איך מתגוננים מפני איומי הסייבר בעידן העבודה מהבית

דירוג

המציאות החדשה מובילה להרחבת השימוש בפתרונות גישה מרחוק, בענן וביישומים טכנולוגיים מתקדמים.

מפגש אונליין מיוחד של כלכליסט דן באיומים הגוברים והמשתכללים בזירת הסייבר

ובאופן שבו מדינות וארגונים נערכים למתקפה בזירה הטכנולוגית בעידן החדש.

לצפייה באתר כלכליסט >> לחצו כאן.

מגנים על הארגון שלך!

דירוג

מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.

שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:

  1. הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
  • ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
  • ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS  מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
  • השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
  • במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only  כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
  1. מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
  • הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
  • תרגילי פישינג ממוקדים + ניתוח תוצאות.
  • שליחת סרטונים להגברת המודעות לכלל העובדים.

לחיי שיתופי פעולה רבים !

דירוג

ברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לחברת CTV , על יום עיון וכנס מעשיר ומעורר השראה.

כן ירבו שיתופי הפעולה בין החברות, שנמשיך לגדול ולצמוח יחדיו, לפרויקטים נוספים משותפים ורבים !

האדם תמיד חייב להיות חופשי ברוחו 

רוברט היינלין

הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.