הסוף למעבדי אינטל במוצרים של APPLE

דירוג

בכנס המפתחים של אפל המתקיים כל שנה, הועבר לראשונה בצורה מקוונת בעקבות משבר הקורונה,
המון הפתעות מצוות הפיתוח של אפל, ביניהם חידושי תוכנה, ונטישת המעבדים של אינטל,
לטובת מעבדים של אפל בכל מוצריה.

במטה החברה העבירו את כנס המפתחים השנתי בצורה מקוונת,
עדכוני מערכת ההפעלה לאייפון IOS14, והציגה את הפיצ'רים החדשים הנכללים בתוכה.

טים קוק מנכ"ל אפל הכריז על מהלכים של אפל לסיוע למיעוטים וקבוצות אוכלוסייה חלשות, בכל העולם.
בנוסף, התיחס למשבר הקורונה בהקשר של מוצריה של אפל אשר עוזרים למיליוני אנשים ברחבי העולם.

18 דקות של הצצה לכנס לצפייה:

שיטות גיבוי מתקדמות:

דירוג
  1. גיבוי C2C – גיבוי cloud2cloud  מלא , ללא הגבלת נפח  ריטנשיין של שנה אחורה ( ניתן גם להגדיר forever  בתוספת קטנה למחיר ) . עלות תיבה בלבד- תשלום חודשי קבוע , עלות של תיבה מלאה כולל sherpoint onedrive (שאל אותנו)
  • גיבוי מלא של כל התיבה כולל תיקיות , פגישות , אנשי קשר ועוד.
  • מגוון אפשרויות שחזור , כולל לינק שניתן לשלוח ללקוח לעבודה מלאה במקרה של אובדן התיבה כולה.
  • גיבוי sherpoint onedrive gsuite salesforce .
  • ממשק ניהול אינטרקטיבי ונוח.
  • התקנה מהירה.
  1. גיבוי ASIGRA  עלות לפי נפח (ג'יגה) – מעל 15 טרה העלות תרד באופן גורף .
  • Retention – שמירה ארוכת טווח  עד שנה אחורה.
  • שחזור מהיר תוך שניות בודדות של כל המידע ללא תלות בכמות המידע עבור שרתים וירטואליים, שרתי קבצים, בסיסי נתונים ודוא"ל. 
  • הגנה מפני מחיקת מידע היסטורי שלא הוצפן, פורצים מתוחכמים מוחקים את המידע מהגיבוי ובכך מונעים מחברות יכולת שחזור ומאלצים אותן לשלם כופר. פתרון הגיבוי שלנו, מונע מהפורץ למחוק היסטוריה ומאפשר ללקוח לשחזר נתונים גם לאחר מתקפה.
  • Attack מניעת  זיהוי ומניעת גיבוי של קובץ נגוע בוירוס ושחזורו.
  • התקנה אחת ברשת של מספר שרתים.
  • עלות נמדדת אחרי דחיסה – כאשר יש לתוכנה יכולת דחיסה משמעותית.

מגנים על הארגון שלך!

דירוג

מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.

שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:

  1. הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
  • ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
  • ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS  מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
  • השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
  • במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only  כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
  1. מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
  • הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
  • תרגילי פישינג ממוקדים + ניתוח תוצאות.
  • שליחת סרטונים להגברת המודעות לכלל העובדים.

לחיי שיתופי פעולה רבים !

דירוג

ברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לחברת CTV , על יום עיון וכנס מעשיר ומעורר השראה.

כן ירבו שיתופי הפעולה בין החברות, שנמשיך לגדול ולצמוח יחדיו, לפרויקטים נוספים משותפים ורבים !

האדם תמיד חייב להיות חופשי ברוחו 

רוברט היינלין

הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

אני במשרד… בים!

דירוג

חללי העבודה המשותפים כבר חלק אינטגרלי מאיתנו, היזמים, בעלי העסקים, ובעלי רוח החופש!

ביצ'האב מספק פתרון אידיאלי לחיי "גם וגם": גם הנוחות והפרודוקטיביות של המשרד וגם היופי והשלווה של הים והטבע, גם תרבות חדשה וגם תחושה של בית; גם ווייב של סיני וגם חיבור לאקוסיסטם גלובאלי איכותי ומשפחתי.

ממוקם במעגנת הדייג הציורית של ג'יסר א זרקא (50 דקות מתל אביב, 35 דקות מחיפה), בין עמודי אבן משובצים בצדפות ותחת סככת כפות תמרים, ומספק סטנדרט "עירוני" לצורכי עבודה, יצירה וחשיבה על חוף ים בתולי, צעדים ספורים מהמים.

בלי קירות, בלי חדרים סגורים ובלי מכונת אספרסו; המתחם מציע שולחנות עבודה ידידותיים לעבודה עם לפטופ, כסאות משרדיים, לוחות לבנים, אינטרנט, שקעי חשמל, קפה שחור שמתבשל על הגז (או תה צמחים), צל ובריזה ים תיכונית, מקלחת מרעננת, אוכל מהמטבח המקומי, מזרוני יוגה, ערסלים, מרחבים להליכה, ריצה ולשיחות טלפון.

מעניק הזדמנות לניתוק מהסחות הדעת ומהדחיפויות של "העיר הגדולה", מעודד תהליכי חשיבה יצירתית, מיקוד במטרות העסקיות ופיצוח אתגרים, ברגליים יחפות ובחברה טובה של אנשים מדהימים שמקדמים רעיונות מדהימים.

לעיון נוסף > https://www.spacenter.co.il/space/beach-hub/

דרוש מנהל תמיכה טכנית

דירוג

תפוצת טכנאים:

לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית.
משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות.
ניהול שרתים ומערכות WEB.
דרישות:
– רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח.
– התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
– אנגלית ברמה גבוהה
ידע דרוש:

  • הכרות טובה עם מערכת WordPress
    – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)

– היכרות עם cPanel, WHM
נא לשלוח קורות חיים ל info@simplify.co.il