נסיקה במכירות – גראנט קרדון

דירוג

גראנט קרדון בסרטון מעורר השראה, על נדל"ן, כסף, מכירות ומה שביניהם.

Here's my real estate story…and it all started with SALES. Your real estate journey will likely need to start with sales as well. That's why I want to show you exactly how to get great in sales—no matter what you're doing in your career—because everything you want in life is a commission!

מגנים על הארגון שלך!

דירוג

מגוון פתרונות מניעה והעלאת מודעות, בנושאי אבטחת מידע, עבור המשתמשים בארגון.

שאל אותנו לגביי אחד מן השירותים הנ"ל:

  1. הגנה אקטיבית מכופר, לפי מס' תחנות.
  • ניתוק לוגי מרוחק של המחשב מהרשת למניעת התפשטות הכופר בארגון .
  • ניתוח אירוע הכופר – FORENSICS  מלא (כולל איך נכנס הוירוס , במה נגע , מה שונה מה הצפין ועוד).
  • השבת המצב לאחור (UNDO לכל השינויים).
  • במידת הצורך שחזור מתוך גיבויים ייעודיים במוגדרים על המחשב/שרת כread only  כחלק מהשירות (גיבויים אלו אינם ניתנים למחיקה ע"י הכופר ומשמשים כקו ההגנה האחרון).
  1. מודעות עובדים – תמחור לפי למשתמש – מינימום 50 משתמשים , התחייבות לשנה .או עלות חד פעמית לתרגיל פישינג אחד עד 250 משתמשים .
  • הדרכת עובדים – יצירת מודעות בקרב העובדים והענקת כלים לזיהוי האיומים וכיצד להימנע מהכנסתם לארגון.
  • תרגילי פישינג ממוקדים + ניתוח תוצאות.
  • שליחת סרטונים להגברת המודעות לכלל העובדים.

לחיי שיתופי פעולה רבים !

דירוג

ברצוננו להביע את תודתנו הגדולה לחברת CTV , על יום עיון וכנס מעשיר ומעורר השראה.

כן ירבו שיתופי הפעולה בין החברות, שנמשיך לגדול ולצמוח יחדיו, לפרויקטים נוספים משותפים ורבים !

האדם תמיד חייב להיות חופשי ברוחו 

רוברט היינלין

כדאי לזכור היטב את הקוד הסודי לכרטיס האשראי

דירוג

גם לישראל, אמנם באיחור אופנתי, הגיע חוק הנהוג כבר בכל העולם, תשלום בכל עסקת אשראי
בסיפוק קוד סודי.

מחודש ינואר 2020 , קובע החוק, עסק שלא יסלוק אשראי מלקוח בתקן החדש, עלול לשאת בהוצאות
ובתוצאות, עד סוף 2023, כל המשק צפוי לעבוד בשיטה הזו.

אין יותר רק "לגהץ" אשראי, אלא גיהוץ + קוד סודי חובה!

עסקים שלא יישמו את החוק, צפויים להיחשף לקנסות בהאשמות של הונאה או שימוש לרעה.

איך קוראים לילד? – תזכרו את השם, תקן EMV .
EMV הינו תקן אבטחה בינלאומי , ע"י צ'יפ הנמצא על גבי כרטיס האשראי.

צריך לזכור ולתת את הדגש שהמהלך עצמו כמובן נועד להגן על הצרכנים!
מדובר באופן סליקה מאובטח ברמה גבוהה יותר וצפוי להוריד משמעותית את הונאות כרטיסי האשראי
הנפוצים כל כך כיום.

הלקוח תמיד צודק ?!

דירוג

כן !

שירות ותמיכה הם מאז ומתמיד היו מקצועות מאתגרים עבור רבים וטובים מאיתנו, יש לקוחות "בלתי נסבלים" ויש מגוון לקוחות שונים, נחמדים יותר ונחמדים פחות.

צריך לדעת לתת את המענה האישי האופטימלי לכל לקוח, לזכור שאנו נותני שירות ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא כרגע מרכז עולמנו, ממש כך.

כבעלי עסקים, עלינו לזכור תמיד שהיחס שהלקוח מפתח כלפי העסק שלנו, הרושם הנוצר אצלו וחווית הקנייה שלו, תלויים באופן ישיר בשירות הלקוחות שהעסק שלנו מספק.

לפני כל קריאת שירות, שתה כוס מים, תספור עד 10, קח נשימה עמוקה. אם הלקוח הצליח ממש להטריף אותך במהלך שיחה, שים על "השתק" תקלל, תשתולל, תדפוק על השולחן, תוריד מ"השתק" תחייך (אפילו שלא רואים אותך) ותמשיך את השיחה בצורה החיובית ביותר שתוכל.

דרוש מנהל תמיכה טכנית

דירוג

תפוצת טכנאים:

לחברת אחסון אתרים דרוש מנהל תמיכה טכנית.
משרדנו נמצא בפארק הורביץ ברחובות.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, טיפול בפניות ותמיכה בלקוחות.
ניהול שרתים ומערכות WEB.
דרישות:
– רקע בתחום האינטרנט ובניית אתרים בסביבת קוד פתוח.
– התנסחות בעברית בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
– אנגלית ברמה גבוהה
ידע דרוש:

  • הכרות טובה עם מערכת WordPress
    – רקע בסביבת LINUX (Apache, MySQL, PHP)

– היכרות עם cPanel, WHM
נא לשלוח קורות חיים ל info@simplify.co.il

דרוש טכנאי PC ותומך Help Desk

דירוג

תפוצת טכנאים: ללקוח גדול שלנו הממוקם בחולון, דרושים טכנאי pc ורשתות.

לתפקיד של help desk, ותמיכה טכנית.

להשתלבות בצוות תומכים קיים. ל2-3 ימים בשבוע, לטווח ארוך.

לפרטים נוספים: 03-3752888

נשמח לקו"ח למייל: info@simplify.co.il